پرسش و پاسخ‌های متداول

  • چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
    • شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
  • میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
    • بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
  • در حال حاضر این امکان تنها در شهر تهران امکان پذیر است.
  • چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
    • وارد سایت الکترونیک سنتر شوید.
    • روی گزینه سفارش ها در منو حساب کاربری کلیک کنید.
    • در این قسمت با کلیک روی سفارش ها در صفحه جدید می‌توانید سفارش خود را ببینید.
    • می‌توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
  • در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
    • آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های الکترونیک سنتر بوده است و الکترونیک سنتر در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی رو به رو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
  • روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
    • پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت می‌گیرد.
    • لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما می‌توانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.
  • ارسال از طریق پیک موتوری  دارید؟ بله ، ارسال توسط اپلیکیشن ها اسنپ باکس و الوپیک انجام می شود.